Motoryzacja, Transport, Serwisy Samochodow

Google przesadza z ceną?

Czy Google przesadza z cenami za linki sponsorowane? Niejednokrotnie już się potykaliśmy z takimi opiniami, ale pamiętajmy, że to nie jest cennik Google. Bowiem za linka i za w jego klikniecie niekiedy płaci się niewiele. Większym kłopotem z kolei jest to, jak zachowuje się konkurencja. Jeśli wszak kampanię prowadzimy opierając się na bardzo popularnych słowach kluczowych, to może się okazać, że wyświetlanie na pierwszej stronie odsłon linków reklamowych będzie kosztowało dużo, bo tylko w ten sposób będzie zna się w czołówce wyświetlić. Oczywiście to często nie jest opłacalne, dlatego też linki sponsorowane i kampanie reklamowe bazujące na takowych trzeba prowadzić rozsądnie. Trzeba najpierw dobrze zbadać rynek, sprawdzić konkurencję itd., a dopiero potem inwestować w linki sponsorowane. Nieostrożność może się zakończyć spora strata pieniędzy, lepiej do tego nie dopuścić. Bowiem sztuką jest osiągać dobre wyniki i niewiele na tym traci, a jeśli chodzi o AdWords, to na pewno się tak da.


auto zastępcze z oc sprawcy commercial